Sunday 31 March 2013

2013年3月的我

SO TIRED 。。不知不覺訓著左

係大隻左好多,不過都係有D BABY FACE。。

我聽到STEPHEN哥哥把聲!E????衝入去房望下先!真人呢??



聽緊電話,媽咪既長途電話!

YES YES MOM。。。知道,我會聽姐姐話喇

E?有野食呀?有冇我份架!!!!

姐姐釘完耳窿WOR!咁興奮既?

我十分擅長咬骨!!! HEHE,手勢正確!

係唔係大得好快呢!我手瓜好勁架!

SEXY EYES!

成熟樣,LUM死女仔!COME ON BABY

茶几係我既

見到一D野,令我好興奮。。。(OMG。。。)

發緊夢~~~好爽~~~

如果有靚女陪我就好喇~~ZZZZZZ

E?

ARGH~

UM!!!

WE BOTH LOOK GOOD! JESSIE姐姐錫錫!

STEPHEN哥哥同JESSIE姐姐幫我沖涼! GOOD GOOD

我係ENJOY 沖涼架!

STEPHEN哥哥咁快走??

你入LIFT喇?唔得!一齊!

STEPHEN哥哥唔好走啦!今晚同我訓啦!

天真的我成就明天的我

姐姐你做咩玩電筒~

STEPHEN哥哥又上黎同我玩~明星WOR,快D同我影合照!

No comments:

Post a Comment