Tuesday 30 April 2013

2013年4月的我

要看得出我的成長速度,先看看這張!
我在和他們一起生活了一年了!我都是一樣的靚仔!!!



可以同姐姐同房!成長中!個樣仲係BABY呢!

STEPHEN哥哥帶我去曬下太陽!好多野望!

我既影子係 唔係好威武?我再大D 就會咁架喇!

我係王子,餵我!>3<

唔好以為我好靜,我聽緊你地講咩野架
嘩正!今晚我有湯飲!!!
日頭,我會得閒望街~
夜晚都係,得閒望下街~習慣了

姐姐的溺愛~~
新玩具!!!!!!!

咁樣睇我都幾型架!

我對人食既食物好有興趣,比D我食啦!


No comments:

Post a Comment