Thursday 28 February 2013

2013年2月的我 ﹣ 我一歲喇!

我一歲 喇!大得好快呢!



STEPHEN哥哥又黎探我喇!我要玩!
RUB MY TUMMY!!!正!
E?邊 個?!!
好似食緊CIGAR! LOL


係呀!JER JER好似發炎,要問醫生點解?

食完葯好眼訓呀!!!!! 不知不覺訓著左添!

農歷新年快樂,同大家拜 個年!YAY

出去走動!

曬下太陽先!!!

我好鐘意跳上D BENCH到~

MIRANDA姐姐好錫我架!


STEPHEN哥哥,我一見到你就好開心!我愛你!!

好似有野食WOR!

No comments:

Post a Comment