Thursday 31 January 2013

2013年1月的我

我有時反手瞓腳板,哈哈。天氣開始涼,添衣了!



又影相?比個殺死人既眼神先!電到你暈!

沙朧~

一朝早望下街先!

XMAS既鹿角!LALALA

我係靚 過JESSIE姐姐既!

日頭曬日光浴會健康D

姐姐日日都要返工既, 唔捨得呀!

我好有耐性,我知道佢地風乾D野食比我!

新既衫,0岩0岩好!

都係出街先會著姐~
身型係唔係好FIT呢


我仲識單眼架!

我既目標係條海豚~

STEPHEN哥哥揹我~好幸福!

2個帥哥的合照!

好似少少病,去睇醫生,好快好返!

食既零食比得我我就唔會放架喇!嘿嘿!

No comments:

Post a Comment