Monday 31 December 2012

2012年12月的我

探頭望街係我每日都會做既事



我會好聽話,FIVE FIVE 難唔到我

有時我會好易分心,8 人地講緊咩


閃下眼就大隻左好多!好MAN呢!我好鐘意STEPHEN哥哥
STEPHEN 哥哥好大力,抱得起我

錫哂你,錫耳仔係愛的表現!

扮下老細先!

日日不停玩,訓陣先

三連拍!一!

二!

三!!

哈哈,我識整雙下巴!

好MAN既POSE比你ENVY下!

我至得寵!! 好多零食!

星期六日我會好主動叫大家起身同我玩!

乖乖樣

開心樣

ANGRY BIRD呀!!!!!!

訓0係姐姐既肚腩好正!

一睇就知好好訓!仲流埋口水!

我既頸巾!I LIKE IT!

HEHEHEHE!

No comments:

Post a Comment